Zoo Praha 2016

19.06.2016 15:54

Byl jsem hodně rád, když jsem se včera téměř po roce znovu podíval do Zoo Praha. Tahle zoologická zahrada je vlastně taková moje srdcovka. Líbí se mi hlavně jižní část, proto jsem si v časovém presu prohlédl pouze výběhy v této části. Pokud jste tam ještě nebyli, tak bych určitě doporučil Ostrov Lemurů u hlavního vchodu. Dále určitě nesmíte opomenout četné expozice ptačích voliér, hlavně např. supích nebo člunozobčích. Za pohled do dávných věků bych považoval Velemlokárium. Tento unikátní pavilon obydlují velemloci, obojživelníci, kteří dorůstají až 1,5 m délky. Zde se však nesmí fotit, ovšem sám nevím proč. Naproti je pavilon Kočkovitých šelem, kde v akvateráriu žijí velké anokondy, v ustředním teráriu leguáni nosorožčí a v postranních výbězích s venkovním areálem lvi, tygři a jiné kočky. Dále je velmi populární i pavilon goril s novým přírůstkem nebo pavilon velkých želv. Krásný byl také pohled na velká a silná těla gaviálů v Čambalu. Svojí prohlídku jsem také obohatil nahlédnutím do geoobochodu s množstvím skutečných fosílií. Opravdu vydařená prohlídka.


Zoo Praha 2016